اگه شما هم پوسته برای سایت وردپرسی خودتون دانلود کردین ولی بعد از استفاده متوجه شدین که بعضی عبارات و کلمات مثل «Read More» و «Leave a comment» و ... داخل پوسته ترجمه نشده، نگران نباشید.
راه ساده ای برای فارسی سازی این عبارات وجود داره!

برای اصلاح کلمات ترجمه نشده در قالب، باید یه قطعه کد به فایل function ِقالب اضافه کنیم. قبل از هر تغییری، بهتره از فایل فانکشن یه پشتیبان بگیریم. بعد کد زیر رو به انتهای کدهای فایل function.php قبل از ?> اضافه کنیم:

add_filter('gettext', 'mw_translate_words_array');
add_filter('ngettext', 'mw_translate_words_array');
function mw_translate_words_array( $translated ) {
$words = array(
'Read More' => 'ادامه مطلب',
'Leave a Comment' => 'ارسال دیدگاه',
//به ازای هر عبارت ترجمه نشده می تونید خط بالا رو تکرار کنید و عبارت موردنظر خودتونو به جای این کلمات بنویسید
);
$translated = str_ireplace(  array_keys($words),  $words,  $translated );
return $translated;
}


توضیح بیشتر:
مراحلی که شخص بنده انجام دادم:
- وارد پنل هاستم شدم.
- به بخش file manager رفتم.
- مسیر public_html > wp-content > themes
- وارد پوشه ی قالب شدم.
- روی فایل function.php دو بار کلیک کردم تا دانلود بشه. (پشتیبان گیری)
- فایل رو در صفحه edit باز کردم.
- چند خط کدی که از قبل، داخل notepad نوشته بودم (شامل عبارت های جایگزین) انتهای کدها، قبل از ?> paste کردم.
- تغییرات رو ذخیره کردم.
- سایت رو refresh کردم و به همین راحتی تمام کلمات انگلیسی فارسی شد!! :)